Translate

piątek, 4 kwietnia 2014

Moje wiersze

Hej !
Czyż to nie piękna pogoda ? U mnie jest cieplutko , ale co najlepsze za ok.2 miesiące czerwiec bo jak wiecie wakacje . Bardzo się cieszę . W tym poście przedstawie wam wszystkie moje wiersze jakie napisałam . Postanowiłam , że opowiadania będę również wstawiać na bloga , ale o tym może później . Nie jestem profesjonalistą w tej oto dziedzinie , ale zawsze staram się pisać środkami stylistycznymi . Według mnie każdy może inaczej zrozumieć wiersz , ale tylko jedna opcja jest właściwa . Me "wypociny" zawierają w pewnym sensie morał . Dobra nie będę przedłużać . Zapraszam do czytania i oceniania .
"Matulko"
Dziatki biegną przez łąki , 
wiedzą , znają , 
lecz czy aby nie zagubić ? 
Czy powrócą tę samą dróżką , 
do chatki ?
Ach ma matulko , powrócę 
zawsze jak ptak do gniazda.
Nie biegaj błądząc .
Nie utwórz pustyni łez . 
Jak anioł niebiański , powrócę 
czarnej zimy gdzie rozpacz przytuli 
życie twe . 

"Krzyż"
Biegnąc - błądzę ,
idąc upadam . 
Kiedyż to krzyż ujrzę ? 
Kiedyż  to rozkoszować ciepłym śniegiem ? 
Czyż to niezbędna nauka ? 
Czyż samym chlebem człek żyje ? 
Czy życie balladą 
trwając całe potomstwo ziemskie ?
Czyż nie mogąc anielskim człekiem Ziemi sługować ? 

"Jaskółeczka" 
Srebrzysta jaskółeczka 
latając
 rozmyślała 
o nieszczęściu 
i upadła . 

"Kruk" 
Śpieszący zegar , 
zestresowany  świat i szpital .
Człek leżący już w grobie 
gdyż przykrył całun nocy .
Ach kochanej duszy , bliskiej duszy ,
brak mi . 
Cierpi rozpacz 
a zegar dalejże tyka , 
czy zobaczę go jeszcze ?
Czy w uścisku pozostanę ? 
Wartościowa miłość pokrywająca wspomnieniami 
a kruk wygrał ,
zabierając duszę , 
gdyż to śmierci ptak , 
nieuleczalny - drobno komórkowy 
Zacznijmy kochać człowieka 
bo zegar tyka . 

"Pióra" 
Białe pióra niczym 
nadzieja o świetlistym poranku , 
lecz zywymi trupami zostaniemy . 
Odnaleźć wartość ? 
Nie chce ma dusza , 
polewając krwistą rzeką 
o granatowych falach .
Człeki wiedzą , 
ale o młodej stróżce 
niczym płótno białe 
wstępuje do złego . 
Gdzież tu rozum serca sprawiedliwego ?
Oskarzając wszystko co niewinne więźniujemu ziemskie piekło . 

"Anioły" 
Ach me anioły 
o świetlistej nocy .
Czy tęczę na pustyni 
obca dusza ujrzy ? 
O Boże czyżbyś ujrzał 
 tęczowe niebo ? 

" Inność"
 Inność?-A cóż to ? 
Książki ? - A cóż to ? 
Wyjątkowość ? - A cóż to ? 
Szara rzeczywistość ? - To nic .
Szare serce ? - to nic.
Cóż tu począć cez pamięci  .
Człowieku czyżbyś widział tęczę na pustyni , 
o którym piasek marzy ? 

DO ZOBACZENIA

PS.  Z biegiem czasu pewnie niektóre błędy popełnione w tych wierszach poprawię na leprze oraz jeżeli chcecie obserwować mojego bloga to kliknijcie pod "Obserwuj przez GFC " na " obserwuj przez GFC" tą mniejsza czcionką
                                                                           ALICJA


11 komentarzy:

  1. pięknie piszesz :) najbardziej podoba mi się wiersz - Anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz :) Miło się czyta, pisz dalej!
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, bardzo ciekawie piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. łał masz cudowny talent do pisania wierszy :)

    endrie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie piszesz *.*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fany post :)
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    http://flemour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow masz prawdziwy talent do pisania wierszy :D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* NIE PRZYJMUJE OBSERWACJI ZA OBSERWACJE :)
* Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy
* Każdy spam i obraźliwy komentarz będzie usuwany
* Pozostaw po sobie komentarz jeżeli jesteś na moim blogu
* Odwdzięczam się za każdy komentarz :)