Translate

piątek, 21 lutego 2014

Plotki

Hej !
Jak wam się podoba nowy wygląd ? Mi się bardzo podoba . Usunęłam większość postów ze względu na to iż czasem lepiej coś zacząć od nowa niż żyć przeszłością . W szkole chodzą plotki na mój temat . Mam dość , ale żyję z myślą , że kiedyś ucichnie ta niby ' prawda ' . Nie powinniśmy wierzyć tym co ludzie mówią  , ponieważ   ranimy osobę , której nie znamy  . Nie rozumiem jednego , po co ludzie wierzą w te fałszywe rzeczy  zamiast dowiedzieć się prawdy . Po co ludzie kłamią ? Sama nie wiem i chyba tego nigdy nie zrozumiem . Wymyślili se plotkę a tym bardziej ranią mnie . Gdybym mogła cofnąć czas to życie stałoby   leprze , ale czy przeżylibyśmy te wszystkie wspaniałe chwile jeszcze raz ? Życie to jedna wielka zagadka , której uczymy poprzez doświadczenia . Ludzie w klasie mnie nie znają z charakteru , nie wiedzą kim jestem a szczególnie ta osoba , która wymyśliła te plotkę . Jeżeli jestem silna to muszę innym udowodnić a szczególnie sama sobie . Nie ważne jakie mamy muskuły  . Jeżeli przeżyłam jakoś te czternaście lat dam radę , nie ważne jak jest ciężko , uśmiechnij się i idź omijając idiotów , którzy nie wierzą w twoje możliwości bo TY jesteś wyjątkowy . A im bardziej wyróżniający się człowiek tym lepiej . Nie jesteśmy przecie ścianą szarawego koloru .


















DO ZOBACZENIA :)

11 komentarzy:

  1. U mnie jest podobna sytuacja. Moje niby przyjaciółki wymyślają plotki i obgadują mnie za plecami ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. nie cierpię plotek :< świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tymi obrazkami :>
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę plotek. Często staję się ofiarą obgadywania, ale wszystko wychodzi na jaw. Najgorsze jest to, że nikomu nic nie robisz a mimo wszystko jesteś tą złą...

    Zapraszam do siebie :)) - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę ludzi którzy plotkują. Wiadomo, trudno jest nie plotkować, ale niektórzy robią to z taką premedytację jakby nic innego ciekawego na świecie nie było. ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Plotka - najgorsze co może być.
    Najgorsze są te wyssane prosto z palca.
    Nie rozumiem po co ludzie plotkują..chyba z zazdrości.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. plotki są okropne, bo bardzo ranią :/
    może wzajemna obserwacja?
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny dobór demotów ! pozytywnie Try to design

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie zapraszam do mnie http://poeta112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* NIE PRZYJMUJE OBSERWACJI ZA OBSERWACJE :)
* Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy
* Każdy spam i obraźliwy komentarz będzie usuwany
* Pozostaw po sobie komentarz jeżeli jesteś na moim blogu
* Odwdzięczam się za każdy komentarz :)