Translate

piątek, 4 lipca 2014

Tatuaże

Hej !
Początek wakacji zapowiadał się deszczowo , lecz teraz , za oknem świeci słoneczko a na dworze jest ciepło . Mimo iż nie lubię upałów , to jeżeli chodzi o wyjazd nad jezioro nie pożałuję . Co ja robie jeżeli chodzi o wolny czas ? Rysuje , pisze nowe posty , zajmuje się gitarą czyli ogólnie rozwijam swe zainteresowania . Muszę wreszcie zająć się ćwiczeniami bo będąc na bilansie pani doktor poleciła mi trochę ruchu ze względu na plecy a zabieram na to przez kilka miesięcy .
Co sądzę o tatuażach ? Bardziej akceptuje dziary niż kolczyki na ciele . Nie wolno też przesadzić tak jak niektóre osoby na świecie robiąc na całym ciele . To już nie jest miłe jak się patrzy . Według mnie tatuaż musi być tobą  , częścią ciebie byś nie żałował decyzji pójścia do salonu  . Może kiedyś się skuszę , lecz musiałabym podjąć poważną decyzję .
Tatuaże nie są tylko dla kryminalistów ,  mogą być też dziełem sztuki . Wiele razy spotkałam z internetową wypowiedzią , że na starość będzie brzydko wyglądać . Sądzę aby tym osobom  pogratulować odwagi , bo ludzie mogą dać w kość .  Tatuaż może mieć każdy , lecz strach czasem wygrywa . Człowiek potrafi wytrzymać wszystko  jeżeli tego chce i potrafi dążyć do upragnionego celu . Silne fizycznie osoby mogą być inne w "środku" a słaby mając "serce jak młot" czyli pozory potrafią kompletnie nas zmylić .








DO ZOBACZENIA 
A WY CO SĄDZICIE O TATUAŻACH ?

13 komentarzy:

  1. Bardzo mądry dobrze napisany post. Ja nie chce raczej tatuażu chyba, ze coś ważnego wydarzy się w moim życiu się na to zdecyduje. Najważniejsze to nie przekroczyć granicy dobrego smaku :)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same co Ty. Świetny jest ten obrazek z lekarzem :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuaże są urocze :) ale siłą rzeczy na starość nie wyobrażam sobie siebie jako staruszka z tatuażem z młodzieńczych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sobie nawet zrobiła tatuaż- nawet wiem jaki, z nazwą swojego zespołu :) Żeby potem, kiedy już wszystko się rypnie, kiedy będę grać z kim innym, może wcale, żebym pamiętała o tej pierwszej fascynacji muzyką i o ludziach z którymi grałam. to wszystko jest warte zapamiętania na zawsze. A gadanie, że to potem będzie źle wyglądać? Cała będę źle wyglądać, więc co to za różnica? Chociaż będę mogła wnukom pokazać, że babcia też była kiedyś młoda :) O ile będę miała wnuki.
    Bardzo podoba mi się ten tatuaż z gwiazdą! duży, ale myślę, że ten motyw sprawdziłby się też jako obrazek na bluzce. Tak wiele znaczący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, tatuaże po prostu mi się nie podobają ;) Niekórych to dziwi, taka metalówa, chodzi w skórze, a nie ma tatuaży. Ale mi się to ani trochę nie podoba. Tu zwycięża moja druga natura- ta bardziej hippisowska.
    Małe tatuaże mi sie nawet podobają, jeżeli coś znaczą, np. byle jakie litery greckie na pleceach, których właścicielka nawet nie wie, co oznaczaja, no to głupie jest... A całe ciało w tatuażach moim zdaniem wygląda jakby było brudne. No i nie lubie, jak ktoś się awanturuje, że nie może chodzić do szkoły z tatuażem na wierzchu. Można było to przewidzieć, jak się robiło dziarę, teraz nie zachowuj się jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mam być szczera to mi osobiście tatuaże nie przeszkadzają. Nawet mam w planach zrobienia sobie jakiś. Jednakże, czasem trzeba uważać i mieć, że tak powiem umiar. Jak mówi moja mama, co za dużo to nie zdrowo :)
    Jak masz chwilkę wpadnij do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, gdyby wymienieni przeze mnie artyści śpiewali o niczym, nijak nie potrafiłabym ich pokochać. Staram się stawiać na pierwszym miejscu przesłanie piosenki, później oryginalność twórców, ale - przyznam się - czasem bierze górę forma promocji sztuki.
    Muzyka moich idoli klasyfikowana jest od indie, przez pop, folk i klasyczny rock do glam rocka, ale dla mnie szufladkowanie gatunkowe jest bez znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się jedynie podobają bardzo delikatne, na palcach lub stopie. Sama jednak bym nie zdecydowała się, ze względu na to co studiuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja marze o tym by zrobić sobie tatuaż. Już nawet szukam odpowiedniego wzroku i techniki! Jak oglądam niektóre dzieła to aż dech zapiera. Arcydzieła na ludzkiej skórze ♥ Też bym chciała, ale są bardzo drogie. Jesli chodzi o kolczyki to też mi się podobają, ale- bez przesady. Chciałabym miec całe uszy o kolczykowane ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja marzę o tatuażu. Chciałabym zrobić sobie na karku i nerce :D
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tatuaże są super! Cała moja rodzina jest za, na 18-stke też sobie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Malutkie najładniejsze :)
    Ja mam skoliozę - niezbyt dobrze. Tylko od urodzenia miałam problem z plecami, chodziłam na jakieś zajęcie przez kilka lat i teraz znowu mam... Bez komentarza :) Bynajmniej ćwiczę, żeby się ruszać, może plecy wyzdrowieją przy okazji. Myślałam nad basenem i wciąż myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic przeciwko tatuażom (oczywiście takim miejscowym, dziary na całym ciele są okropne o.O), ale nie zrobię sobie. Poza tym, chciałabym zostać honorowym dawcą krwi i regularnie oddawać krwinki, a po zrobieniu tatuażu nie wolno oddać krwi przez pół roku.

    OdpowiedzUsuń

* NIE PRZYJMUJE OBSERWACJI ZA OBSERWACJE :)
* Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy
* Każdy spam i obraźliwy komentarz będzie usuwany
* Pozostaw po sobie komentarz jeżeli jesteś na moim blogu
* Odwdzięczam się za każdy komentarz :)